tirsdag 21. august 2012

Første innlegg!

Jeg tenkte at det første innlegget på denne bloggen skulle fortelle litt om meg og Thomas sin kjærlighetshistorie, som går hele 8 år tilbake i tid.

Vi gikk på samme ungdomsskole, men fikk ikke øynene opp for hverandre før vi var 15. Det var først på den tiden jeg opptaget hvor spennende gutter er, og Thomas så sitt snitt til å flørte litt. På denne tiden gikk vi begge i tensing, og etter en nattvolleyballcup i regi av tensingen ble vi ett par.

Sommeren 2003
Kjærligheten blomstret vidre gjennom ungdomsskolen og videregående. Thomas ble rørlegger og tia var nå inne for å finne et eget hjem. Leilighet ble anskaffet, og vi har nå bodd sammen i fem år. Etter noen år hjemmenfra, savnet vi begge en firbent å kose med. Jakten på den perfekte hund startet og vi fant Biffen. Vår vakre lille raring er nå to og et halvt år. 



Etter snart ni år sammen syntes Thomas det var på tide å ta steget videre i forholdet. Og 28/7 2012 tok Thomas meg med opp på en fjelltopp og spurte om jeg ville bli hans kone. "Gift deg med meg eller dø" var ordene han valgte å bruke der vi sto ved kanten. Så nå er bryllup og ekteskap det neste steget i livet vårt. Og vi gleder oss!

Nyforlovet.





1 kommentar:

  1. Kjære Mari og Thomas!
    Gratulerer så mye begge to. For et fantastisk vakkert og romantisk sted dere har valgt til bryllupet. Gleder meg til å følge med dere på ferden.
    Kjempe knusarklæm fra tante Len :))

    SvarSlett